Kris@fero-Emiloo - 2011-05-14 23:10:36

TO moze HEAD ADMIN tez coś napisze:P
Zrobiłem małą sonde ciekaw jestem wyniku :)

koxik - 2011-05-14 23:12:12

Ja uwazam ze simsona trzeba szanowac:D Ale tuning nie zaszkodzi :P

Czmiel44 - 2011-05-14 23:20:49

Proste i oczywiste że takich motorów się nie rasuje ten motor nie potrzebuje zjebanego widoku jest piękny. Simek  jest szybko obrotowy więc lubi jak mu dajesz max na 1, 2 ale 3 spokojna ;p i po każdej jeździe czyszczenie i smarowanie co najmniej co tydzien ;p

ares101 - 2011-05-14 23:20:58

na 60 cylek mozna zmienic. Ale ogolnie ja wole tuning wizualny, mechaniczny odpala, lubie sobie jezdzic 40-50 km/h

grzywa1012 - 2011-05-14 23:44:29

Ja osobiście mam Full DDR ale w planach 60 cm ale wizualnie org a jak już tuning to:
60/4/3
spawak ( LV , tzw rezonans)
gaźnik 19-21mm
zapłon bateryjny
tam nowe łożyska
wał wzmacniany 
tłok jedno pierścieniowy
zębatka zdawcza 14-17 z
dla chętnych skrzynia 5 biegowa
i też można by membrane
a dla tych co mają bardzo dużo $ inny cyl chłodzony cieczą

http://polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S_51/107611 mój :d myśl że o niczym nie zapomniałem

Frost - 2011-05-15 14:47:11

Co prawda o gustach się nie dyskutuję. Każdy robi pod swój styl. Ja jestem zwolennikiem oryginału.

Cristal - 2011-05-15 18:55:27

Moim zdaniem simson w orginalnym stanie jest idealny, nic dodać nic ująć.

Czmiel44 - 2011-05-15 20:44:33

Cristal napisał:

Moim zdaniem simson w orginalnym stanie jest idealny, nic dodać nic ująć.

Piękne słowa...też tak myślę

www.zakonrycerzysolamnijski.pun.pl www.gimmark.pun.pl www.futbolcup.pun.pl www.pierwszac.pun.pl www.wsei120infa.pun.pl